samedi 21 mars 2020

Abide Gashi - Buqetë poetike

Abide Gashi
NJË BAGAZH ME VITE

Më rëndon bagazhi me vite,
plotë kujtime,
Sikur është shëndrruar,
në një valixhe me plaqka,
Pse ngurron,
s'më uron poezia ime,
Apo dhe unë ty,
të uroj u dashka!

Në këtë ditë të parë,
të kësaj stine,
Kur dita duket e zymtë ,
dhe blerimi i tharë,
Ne të dya s'mundë dalim ,
prej karantine,
Por fatmirësisht, mua me ty ,
s'munden me më ndarë!

Unë të mbajë ty ,
e ti më mbanë mua,
Në çdo hap të jetës,
jemi si një familje,
Ti më don mua,
dhe unë sa shumë të dua,
Të dya tok ,
sot kemi ditëlindje!

Uroj shumë për ty ,
poezia ime,
Të jetosh gjatë,
dhe në përjetësi,
Nga zemra dhe shpirti,
të falë shumë urime,
Mua sot mos më uro ,
se jam në mërzi!

Sot nuk jam e gëzuar,
sikur më parë,
Solidarizohem,
me njerëz që vuajnë,
Që nga të dashurit ,
CORONA i ka ndarë,
Sot vetëm atyre ,
dua t'u këndojmë!

Me këngen tonë ,
të thurur varg dhe varg,
T'u këndojmë elegji ,
për ngushllime
T'ua lehtësojmë,
dhimbjen sado pak,
Qanë zemra e juaj ,
dhe qanë zemra ime!

Kjo është më së paku ,
që mundë të bëjmë unë dhe ti,
Poezia ime,
në këtë ditë të shenjët,
T'u shprehim ngushllime ,
me plotë dhembëshuri,
T'u bashkohemi në dhimbje ,
të ndjehën më lehtë!

21 mars 2020, Mitrovicë


JAM NJË LULE E VET'ME

Jam një lule e vet'me ,
që qelë në saksi
Nuk e shijoj,
diellin e ngrohtë,
Për dekor ,
më mbajnë në shtëpi,
Prandaj jam ,
kështu aq e ftohtë!

Por kam kopshtin,
përballë vitrinës,
Lule të radhitura,
dhe të çelur në dollap
Të lulëzuar,
të gjitha lulet e stinës,
Çdo petale ,
ka një thënje të artë!

Kjo më bën,
të lumtur në jetë,
Se letërsia ,
një ditë ka me i kërkuar,
Dhe dot' e pasurojnë,
me të vërtetë,
Çdo mesazh të tyre,
ka për ta vlersuar!

Edhe nëse më mungon,
drita e diellit,
Nuk kam nevojë,
për t' u mërzitur,
Dritën nëse e meritoj,
Dot' vjen koha të ngritem qiellit,
Kam mjaftë kohë ,
për t'u rritur!

19 mars 2020, Mitrovicë


LIRIA E LËVIZJES

E ka humbur ,
gëzimin pranvera,
Nuk është e lumtur,
këtë muaj qe sa ditë,
I është prerë udha,
i është mbyllur dera,
Nga keqëbërsit,
dhe ligësitë!

Fëmijtë të brengosur,
me shpirtin e mërzitur,
Janë ngujuar,
me dorën në faqe,
Pyesin nënat,
sa kemi me pritur,
Të jemi të lirë,
me dalur në bahqe!

Janë përmalluar ,
për mësuesen,
dhe kopshtin shkollor,
Për shoqërinë,
e tyre engjëllore,
Për lojrat rreth lumit,
dhe hulajat nën mollë,
Kan frikë nga viruset,
dhe ndonjë vrastar!

Sikur ky virus të parandalohej,
në kohën e çfaçjes,
Ne s'dot ishim ,
të mbyllur nëpër shtëpi,
Sot pranverës,
dot' i këndonim kopshteve,
Të lumtur dhe të gëzuar,
plotë me dashuri!

18 mars 2020, Mitrovicë


E SHËMTUAR

E shëmtuar ,
sot është dita,
Edhe pse,
po ndriqon dielli,
E zymtë,
i duket drita,
Kaltësisë,
që na falë qielli!

E shëmtuar,
më duket dhe kënga,
Që cicërrojnë,
nëpër degë bilbilat,
E shëmtuar,
është bërë dhe fusha,
Që e kanë mbuluar,
kudo zymbylat!

E shëmtuar,
duket krejtë stina,
E dhimbëshme pranvera,
me blerimin e saj,
Janë mbyllur njerëzit,
nëpër karantina,
Po i mbytë nostalgjia,
zemrat u janë mbushur vaj!

17 mars 2020, Mitrovicë


PRANVERA E CORONES

Ka ardhë pranvera,
edhe kësaj radhe,
Jo si herë tjera,
e gëzuar plotë hare,
Ka rrëshqitur ,
një virus nga laboratore,
Po merrë jetët e njerëzëve,
kudo mbi dhe!

Po helmon,
blerimin e stinës çdo ditë,
Ka mbjellë farë,
vdekjeprurëse në këtë stinë,
Lulet të gjitha ,
të piklluara nuk i mbyllin sytë,
Petalet prej frikës,
s'i hapin nëpër lëndinë!

Të gjithë zogjtë,
janë strukur nëpër pullaze,
Cicërrimat i kanë ,
veq këngë vajtuese,
Fluturat krahëlehta ,
janë palosur brenda oaze,
Janë shokuar ,
nga lajmet helmuese!

Kudo njerëzia janë mbuluar,
me trishtim dhe frikë,
Gjendje alarmuese,
në çdo cep të tokës,
Rrugët metropole,
heshtja po i mbytë,
Ka rënë në shtretërit e frikës,
çdo njeri i botës!

Ky virus vrastar,
kudo nëpër botë,
Ka paralizuar,
krejt jetën gjallëruese,
Për t' e shpikur ilaqin,
po punojnë ditë dhe natë,
Luftojnë kundër,
CORONES vdekjeprurëse!

13 mars 2020, Mitrovicë

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire