dimanche 23 février 2020

Laureta OSMANI - ELEGJI

ELEGJI 

(Poezi e dedikuar për Dajën)

Drita ka dalë, rreze s'po lëshon 
ka lind dielli e nuk po ngroh, 
që kur shpirti Ytë, lart u ngrit 
parajsën u urdhërua ta shëtitë; 
me pikëllim e dhembje të madhe 
e kuptova se po udhëton për amshim, 
nuk pata mall, se shpesh u pam 
vetëm dashuri, për Ty - Daja im. 

Kaluam shumë kohë së bashku 
vizituam familjarët e farefisin,
trojet e ndara shqiptare
ikona të ndryshme të heroizmit, 
erdhe e më more pa përtesë
sa në mbrëmje e në mëngjes, 
dhe më rrëfeje me shumë simpati 
për atëdheun dhe madhështinë e tij. 

Ti
asnjëherë nuk më hidhërove 
as nuk dite të më mërzisje;
kur pas dere, prej shkolle më prisje 
kur më mësove të luaj shah pa hile, 
kur punimet mua m'i stolisje 
kur bëja sherr, kurrë nuk bërtisje, 
kur më shërbeje ëmbëlsirë e kafe 
kur fshehtas tjerëve, bënim ca llafe, 
kur në datëlindje më bëje befasi 
kur në festa, me dhurata më prite Ti, 
kur çiftelisë i bié dhe këndonim
kur dorë për dore, ne vallëzonim, 
kur s'isha në qejf, m'a dije hallin 
dëgjoja: "Hajde Dajës se po dalim", 
nga dashuria, të ndërrova emër
dhe të thërrisja: "Daja Zemër", 
pastaj buzën gaz më përgjigjeshe 
me zërin e ëmbël që kishe..
Tani, në fotot e përbashkëta
që të gjitha janë veç kujtime, 
por, Ti gjithmonë jeton 
në mendjen e zemrën time! 

Pensionimin dhe epitetin Gjysh 
i doje, por t'i përjetoje nuk i prite, 
se jeta nuk të dha më shumë vite 
nipa e mbesa t'i prisje, t'i rrisje; 
befasisht në një ditë Qershori 
rrugës së pakthim, u nise, 
edhe pse për tu kthyer u përgatite 
Zoti zgjodhi që të mos vije. 

Si të të përshkruaj ndryshe? 
Gjithmonë i qeshur, plot hare 
i qetë, i mençur e bujar, 
vigjilent, i matur e gojëmjaltë
njeri fisnik me shpirt human...
Për të më shoqëruar me Hënën 
një si Ti, sot më mungon, 
dhe përmallohem të kemi takim 
me Ty - shoku i shpirtit tim! 

Besoj 
se një ditë, një vitë, një jetë të tërë 
do të jesh krenar me mua 
ashtu siç jam unë me Ty. 

(E vetmja mbesë e jotja, Laureta 
që do të të dua përgjithëjetësisht, 
dhe do të shkruaj me ëndje e mall 
deri sa të të përqafoj sërish) 

P.S.(Në foto, Basri Bajrami, biznesmeni i mirënjohur shqiptar nga Interlaka e Zvicrrës ku edhe ndërroi jetë në vendin e tij të punës, i cili përkujtohet nga mbesa e tij në datëlindjen e 63-të)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire