lundi 7 octobre 2019

Buqe Agolli - Buqetë poetike


Buqe Agolli
Në ënderrë te pashë

Te pashe ne ender,
belin me shterngoje ,
te puthja ne buze,
ne sy me shikoje.

Te puthja si i mare ,
moj korcarja ime ,
ti me fal buzqeshjen,
une shume perqafime.

Deshe te me puthje ,
ata sy te zes,
me theshe te dua !
dhe pastaj te vdes.

Dhe me vrap sokakut,
sdija se ku shkoje !
porsi zane mali ,
drejt meje fluturoje .

Si thelleze mali ,
syri si ulli,
gjumin ma ke prish ,
o moj bukuri.

Eja prap ne ender,
eja po te pres..
te te kem prane,
te them mirmengjes !



Vjeshta

Vjeshte verdhacuke , tere naze je,
here leshon shiun ,here diellin le,
sa shume nostalgji ,sa e sa kujtime,
ti vjeshta e arte ,ke ne zemren time.

Po ,po vjeshte ishte ,e mbaj mend e di..
te dy nen umbrelle ,o sa..binte shi ,
jo sdeshem tja dinim,shternguar une dhe ti,
brenda shpirtit tone ,zjente dashuri.

Era si e mare ,gjethet i rrezonte ,
ne te dy shternguar ,trupin ledhatonte,
po ti eja vjeshte ,diell apo shi,
gjithnje do te kujtoj ,me mall e nostalgji.


Më le pa gjumë

Moj sy bukura ime ,sot me le pa gjume,
oh sa fort te dua ,ty te dua shume ,
moj sy bukura ime ,gjumin ma ke prish,
vete me premtove,me the qe do vish .

Gjumin ma ke prish ,e qete spo rri,
ngado qe vertitem ,mendjen kam tek ti ,
prane teje te isha ,fort te te shterngoja,
nena ime e dashur ,te te ledhatoja .

Per ty kam nevoje, ere te te mar,
ty nenokja ime ,kam muaj pa te pare,
moj sy bukura ime ,te uroj shendet,

zotit po i lutem ,te kesh dite dhe jete .


Kafshat qe skaperdihet

Kafshatë që skaperdihet,është vëlla,mjerimi,
shqipetarët me xhepa bosh,ku te zë trishtimi ,
s'kanë të hanë bukë,s'bëhet merak njeri,
ah e mjere unë ,c'kohe po jetojmë tani .

Që ditën që marin rrogën ,xhepat bosh i kanë,
ku paguajnë dritat ,ujë ,taksa dhe qeranë ,
marin pak ushqime ,sju mbetet një lek,
për të tjera shpenzime ,asgjë sju ka mbet

Koha të thëret Migjen ,sa herë do te kujtoj,
kudo fukarallëk ,s'mundem ta mohoj ,
të vësh në dyqane , me lista ngado,
mjer kush ka borxhe,si ti lash ato.

Kafshatë që skaperdihet ,bravo mirë e the,
eh c'farë shteti kemi ,s'te pyet.. si je ?
xhepat të kenë plot,barkun bosh mos kenë ,

si ne kohën tënde.jo ,jo te mos jenë.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire