jeudi 6 décembre 2018

Lirije Bimi - Buqetë poetike

Lirije BIMI
Lirije BIMI

TA VURA EMRIN DASHNI

Ta vura emrin rreze dielli
Më shumë ngrohje zemrën
Ta vura emrin yll që shkëlqen
Të jesh dritë për sytë e mi
Ta vura ime jeta ime
Më jepje jetë, nga jeta jote
Ta vura ime dashni unë të mbetem unazë
E ti, petale që zbukuron kurorë.


Vjeshte

Gjethet bien një nga një ...
çdo njëra do të lërë në erë aromën e saj.
Të mendoj ty, si puthja e diellit
në pension të fundit, atë moment ...
Jemi larg ...
Në zemrën time ...
akoma qëndron zjarri ma ndez ti ...
Gusht ka fluturoj, si flutura e veres:
Dashuria do të lindë përsëri.


Nene ...

Sa herë kujtoj
Edhe dje sot
Shumë jam bërë
Në shpirtin tim dimër.
S'ka më pranverë në sytë e mi
Edhe ëndrrat më janë tretur
Rrudhat në faqe janë të trasha
Sa ky mall.
Që çdo ditë më ngulfate
Si detin valët
Nënë ...
Dashuri më ka mbushur shumë
Qelite mua
Dhe une
Një grimce sa gruri
Mbi këto udhë jete.


TEMPULL

Piktorët bëhen të shpirtin të pikturoj
Të m eet e imja përherë
Skulptura e skalis kurmin e shpirtin tuaj
Një ngre mua frymë një tempull
Koha e zemrës bën e lë mbi Altar
Tani dëgjo tinguj simfonie
Po shkrihem
Me nota dashurie nje këngë shpirti per ty
U bë
Llavë për të rrjedhur në venë
Përjetësia të ndjesh në brendësi
Në gjoksin tim të zjarrtë

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire