jeudi 6 décembre 2018

Lirije Bimi - Buqët poetike

Lirije BIMI
Lirije BIMI

KOSOVA IME

E bukura Kosovë
Dy vargje plotë mall po i shkruaj për Ty
Jam bija Jote,
Jam bijë e Shqipërisë
Ohhh..Kosovë .... 
e shtrenjëta e bukura e imja  Kosovë.

Mbi letrën e bardhë po hedh vargje 
si nje lulekuqe ne lulezim... 

Cdo pëllëmbë toke ujitur me gjak...
me lumenj lotësh Kosove.
Ah Kosova  e dashura Kosovë,

Sa lapidar e monumente u ngritën në krahërorin tënd
Shpuar plumbash nëpër shekuj të lavdisë.

Sa të zhdukur që akoma nuk ua dijmë varret, 
As gjurmët për be nuk ua shohim,
Sa heronjë të rinisë tënde flijuan jetën 
Ahhh Kosova ime....
E bukura Kosovë.

Dhe unë po nisem të vij tek Ti
Në Mitrovicë do ngre flamurin e lirisë
Më pret?

Ja, po nisem
Tek po  vij ....
Sot në gjirin tënd ke edhe një bij Shqipërie
Krenare për Ty.... 
O toka mëmë   KOSOVE

UNË ROZAFA

Nga Shkodra e veshur burrëri
vi une me trup atdheu mbi supe
kam pi uje nga gurra guri

Jam e forte e krenare 
nuk thyhem me force
as me lutje por me miresi 
jam e dobet shume para bukurise.

Bie per toke e puthur në sy 
ne fushe, ne det, mbi lule, mbi gjethe
si rera e hedhur behem .

Mbi Rozafë ngre flamurin
Poshtë lumit Drin laj faqet e mallit.



NË SHIJËN E PRITJËS


Nxehur nga dëshirat e pagjumësisë
Mbi trupin tënd e uritur
Rri pa frymë .

Puthjet e tua më bëjnë të ndiej etje
Kafshimet tua më shtojnë uri .

E pafajshme si një lulebore 
Çeli 
Për t'i dhënë aromë lumturisë.


EMRIT TËND I THIRRA

Në një natë me shi
Thirra emrin tënd 
Në pafundësi ndjenjash
Ku ofshamet e lodhjes njërezore
në jastekun e njomur lotesh
Mbeten të lagura .

Jetoja pa pikë mëshire
E ngulfatur me fragmente vetmie
Një dritë shprese 
Në pritje të një rizgjimi.

Tani frymoj dendur
Lidhje të forta dashurie
Reflektohen në zemrën time
Përqafime që zhdukin errësirën
Me një të rrahur të qepallave 
zgjohen gëzimet e pakufishme.

Shfletoma jetën në imagjinaten tënde
Mi ngjyrosë ndjenjat me dashuri
brenda një pikture të së vërtetës
sikurse esenca e të shkruarit "Te dua"
sipër nje ylberi ...!!


DUA

Një melodi të ëmbël, te gëzuar 
Të ngjitet drejt majës së malit
Të të gjejë ty, duke vallëzuar 
Me dashurinë time, në sytë e ballit

Duke prekur buzët...sytë
Me majat e gishtave, që derdhin lot

Deri aty, ku rrotullohet emri im
Mbi sytë tu, mbetur pa shikime 
Nga gjuha e shpirtit, plot durim

Dua të të gjejë e të të them, më shiko
Edhe një herë në sy, si ditën e parë

Të të them të dua, kurrë nuk të harroj
Dhe më fal për ditët, kur isha e marrë...
Pas teje.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire