mercredi 13 février 2013

Hasan Elshani BUQETË POETIKE


PESHA E FJALËS
Hasa
n Elshani

HASAN ELSHANI

DASHURI


Më kërko
kur te vije vera
kur fashat mbushen  lule
e dielli leshon rrezet e ngrohta.
Më kërko
Kur te behesh flutur
kur prap do te duash tokën .
Bota ime  është  fusha  
perplot me drithera ngjyr ari.
Dashuria ime është e bardhë
e fresket si luja ne mengjes .
Kënga ime  është heshtja
per mua shpezet  kendojnë ...
Më kërko !
Kur vera  te vije
dhe une do te behem flutur
qe mbeshtejen kërkon .




FLUTURA


Pa fjalë,
  jan ë fjalet tona,
Pa  prekje ,
takohen duartët tona. 
Në mëngjesin e herëshem
si flutur te ngris krihet
e  me deshir te  buzëqeshim
pak fjalë ,
janë fjalet tona
e kështu na mbeten  n'zemër
çdo prekje e vjedhur  .



 Lublanë janar 2013


BABAIT


Dielli është
ne te kemi kujtim .
Barë i njomë e i gjatë 
gjer ne belin tim,
kënga  shpezesh  ndegjojë
në percjelljen tënde .
Kujtimi  mbetet
pasqyra   e jetes .
Sotë ne shetijen e se dieles
dielli është ,në kulem ... 
Atëhere kur ishe  mbrojtesi im
krenaria e madhe si shkambi .
 Ah ! baba ... 


TRIGLLAVIT


Je   mbretëresh kokën lartë mban
Ne  maje te shkambit  TRI KOKA
tre vëllëzer jeni krenaria e alpeve
Nëna e bjeshkve  te larta Trigllav.

Nga largësija të shikjoj e adhuroi
je mbretresha e maleve të larta .
Në mesin e alpeve të sllovenisë
Simboli   i vërtet  dhe  krenarisë.

Shum  vizitor   që krenohen  me ty
më mundime  ngjiten shkëmbit lart.
Ai që nuk hyp n'trigllav sësht slloven
Këte  France Preshreni e ka thenë.

Ti  mburresh më vizitoret  tuaj
 cilet  i pranon  me deshir  e krenari
nga  stuhit dhe  shtergatet  i mbron
Gjatë natës se terbuar  të gjith i stehon.

Aliazh-stolp 1*bujtinë ne maje larë
vizitoret i mbon ushqim e pije u dhuron.
Dhe shtartë per shlodhej  u ofron
nga nje   vulë çdo vizitori  i dhuron .

Nga lartë kur kohe e kethjellt mbretro
shiqim ne kater anet  te mrekullushem.
Me lartësinë mbidetare   2864 meter 
Shiqim  të pa pare  çdo kujt i ofron .


 Kranjska Gora  shkurt 2013



KALAJA


Kalasë se Lubljanës - (Ljubljanski Grad)

Nga largë shkelqen  kalaja e lashtë
Kështjella ne mes te mjegullave
aty pari lumi Lublanica kalon
e në anen tjeter Grubarski kanal . 1

Qyteti i lashtë  mija vitesh  me shum
dikur  quhej " Emona " e lashtë.
Ne mes te qytetit  dikur te bardhë
Ashtui siç France Preshren e  quan.

Vizitore  te rinje e te vjeter 
çdo dite perplot  sa me kembe
me shum me teleferik   
 takime  te të dashuruarve .

Takime  zyrtare  per  biznis .
Të dashuruar  Kurorëzime , 
ne qytete behen per çdo dite
ku lidhin  bashkëjetesen të rinjet.

O kështjella e qytetit   të lashtë
dikur edhe ti ishe  e re nje bukuroshe
tash  mijë vjeçaren numeron,
 mbretëresha e mbreter  në ty  jetuan .

1* Grubarski  kanal  Eshte  ndarja e  nje pjese te lumit lublanica  per shkak te vershimeve .



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire