lundi 11 mars 2024

Buqetë poetike nga Zana Pira

ZANA PIRA



 









VETËM  NJË KTHESË  ISHTE


Ah , sa fort dua

Të flasi me gjuhen

E Diellit

Nga kēndvështrimi im

E tē çenit femër

Sepse nuk dua tē përqafohem

Me egërsirat e pasqyres

Qoftē edhe për një çast

T'ju tregoj se gjithçka nuk ekziston

Në të tashmen e rrejshme

Që nuk e merrë  dot 

Asnjë përgjigje

Nga asgjëja

Apo nga vet gjëja

Edhe nēse gjakosem

Për token t'ime luftë bēj 

Me vetvetën

Vetëm me vetëveten

Atëhere Poplli im

Mos mē lini

Të bërtasi s'i e çmendur

Nëpër vende ku ka maska


           Askujt nuk i përgjigjem

           Njëanshëm

            Edhe pse tē gjitha përgjigjet

            Njëanshëm

            Adresohen 

            Kundër meje

             Me të njëjtën urrejtje


Mos mendoni se ju përgjigjem

Jo!

Jo!

Unë kam dëshirë 

Të rroj

Po edhe shpesh

Të vdes

Sepse

Më besoni

Mbrëmë kam fjetur

Me engjujt

Udhëve pa udhē

Që nuk ekzistonte

Dot mesi

As në tokë

As në qiell

           

                    Vetëm një trekëndësh

                      Në një kthesë

                       Ishte ndarë

                      Në dysh

                     Nëpër valigjen t'me

                            Të shqyer

                           Rrokullisej

                           E rrokullisej...


LABIRINTEVE  TË KOHËS


Labirintheve té kohés

Udhétova udhëve pa udhë

Për gjatë natés

Duke i kafshu gishtérinjté e dorés

Papritmas më shfaqet

(Artemida) e përlotun

Mbéshtillet né pagjumësinë e universit

Kalldërmeve t'radhëtisë dënesë


       Ndërsa unë zvarritësha disi e hutuar

        Herë djathtas herë majtas

         Koridoreve të legjendës

          pa e hapun dritaren

         Vetëm (Doruntinën) e pashë

          Të pragu i konakut


Ku Fryente një erë e hazdisun

Me shi

Drejt meje vinte si me magji

Mveshun me lëkuren e gjarprit


              Atë natë datën nuk e mbaj mend aq

              Veçse akt dhunimi ishte

              Po ishte besomni se po


Në çast i thash vetés dërgoma një engjëll


Të vdesi jashtë kësaj kohë pa e ditun se kush jam

Apo të rroj si një grua e trishtuar

Në k'të cep të botés.


          Ah sërish më thoni si të doni

           Unë tashmë me boten

            Dialogova me gjuhen e paqes

            Vetém me Gjuhën e paqes

            Dhe burrë shtetasëve t'botes

            JU thash se Shekspirin e lexoj

            Njësoj si Betovenin...


BRITMA


Mos, i dëgjoni

Britmat e Qenve endacak

Shiu i kriposun

Shpërlan mëkatet

Në errësirë t'mjegullt!

          Përtej dhimbjeve

           Erritohen plagtë

E zjarrmisë vrastare

Në heshtjen t'ime

Trishtë!


Thon koha vdesë s'i rrallë

Dhe nuk varroset , tërësisht

S'i vjen agmia e vdekjes

Brendinë e kolapsit

 nuk i dihet

Kurrë!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire