dimanche 3 mai 2020

Marjola Salataj - Buqetë poetike



Marjola Salataj

MIKJA IME

Mikja ime,shoqe,motër 
Pranë të kam sa të thërras 
Ndihmë e shpejtë ,porsi doktor 
Për mua I shtrenjti ilaç!

Nuk e di ,po mos të njihja 
Kush do më thosh tê ëmblën fjalë?
Sekret i dhimbjeve,gëzimeve 
Mikja ime ,i shtrenjti thesar.

gjak,por pak më shumē
Miqësia rrjedh si ujë kroi 
Nēpër vena thellë në zemër 
Të kam futur me asgjë s’tê ndērroj.

Miqësi e pakushtëzuar 
Të ndiej e më ndjen pranë
S’ka  njeri,mal,det,oqean 
Miqësinë e fortë at ndalē.


NE MBRETERIN E FATIT

Fati të përkëdhel me buzëqeshje
Ai me ndjenjat,luan shpesh
Të sjell gëzim sa yje ka qielli 
Të çon aty ku imagjinata ndeshë.

Me përkëdhelje e rrit veten 
Ku errësira të duket dritë
Fati sjell pasuri gjithçka në jetê
Si mes parajsês,ndihesh në shpirt.

Fati ,vjen e ikën pa kuptuar
Të ngre të ul të bën mbret 
Ashtu me shpejtësi pa pritur
Të zbret nga qielli në tok tê godet.

Fatit,hapi derën,qetë -qetë
Gëzoju ,por mos përul të tjerët ti
Njeri I thjeshtë apo mbret të bëhesh 
Para së gjithash të jesh Njeri.


NËN DRITËN E HËNĒS 

Nën ritmet e muzikës kërcenim 
Ti gjithë kohën më vështroje 
Unë vëmendjen tënde e doja 
Por një fjalë të ëmbël spo ma thoje.

E prisja kërcimin e radhës
Të më merrje në krahët e tua 
Ashtu e skuqur e përhumbur 
Nga ty,prisja fjalën,të dua!

Ajo mbrëmje iku shpejtë
Ti ishe melodia e zemrës
qielli u mbush plotë me yje 
Kur më the të dua,nën dritën e hënës.
 

LARG VENDIT TIM 

U largova nga ty atdheu im 
Si zogjtë shtegëtarë ika shkova 
Me lot,e humbur mes reve
Kërkoja një fole ,tjetër të ndërtoja.

Sa e dhimbshme kur tē lash vendi im 
Zemra gjak,nisi të pikoj 
Një pjes e trupit ,mbeti matanë ,detit
Ngushëllim në vend të huaj,nis të kërkojë.

Ditët e para,ndihesha lule pa jetë
Qielli I kaltēr,befas mu duk gri
Atë çast ,doja të ktheja kohën pas
Të puthja tokën time,ti futesh në gji .

Por jo,fati luaka me ndjenjat
Ku imagjinatat s’bēhen realitet
Të këput degët ty lule sapo çelur 
Ndoshta,sdo mundesh më të kthehesh!
Në atëdhe ,ku rrënjët të kanë ngelur.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire