dimanche 6 janvier 2019

Lirije Bimi - Tre poezi

Lirije BIMI
1.E DEHUR PA PIRE 

Nje dite pranvere te gjeta dhe u lumturova 
Ajrin thitha thelle ne shpirtin tim 
 Aromen tende shijova. 
E dehur pa pire lundrova 
ne detin e Dashurise..  Te kerkova. 

U perplasa me dallget e shpirtit 
Ne prehrin e dashurise pushova 
. Si nje kalores kaluar mbi çdo gje 
Erdhe dhe udhen ma preve pa bere ze.
 Kalerimin vazhdova mbi trupin tend
 U deha ... 
dhe s doja te njihja askend . 
 Dhe vale e rrembyer u derdh ne trupin tim


2.SHKODRA IME

Tretur jam nga gjiri yt i madh 
 Nje dite... Kur mora rruget e mergimit 
 U treta ketyre udheve 
 U bera malle i kujtimit. 
 Ti ... Je enderra me gjalle 
 Ste ze asnje varg 

 E une ...?
Tretur... 
 Tretur jam larg 
 Shume larg. 
 Jam bere zog vjeshte 
 E malli me djeg 
 Nje zog Shkodre me ciceron 
 Nga pas me ndjek .... 
 Me ze. Nene ...
Baba Moter ...
Vella Shkoder ...
Atdhe 

 Kur te mbylli syte nje dite
 Mos me lini ketu 
 Jam e huaj tek ky dhe....
 Amanet po ju le. 
 Me ndjej Nene , 
me ndjej Me ndjej Ti Moter... 
Vella
 Une tretur kurbeteve 
 Qesh ... Vuaj qaj neper bote 
 Ah me mbysin keto lote 
 Per Ty Atdhe ... 
 Per Ty Shkodra ime... sa larg te kam


3.KOSOVA IME 

 E bukura Kosovë 
Dy vargje plotë mall po i shkruaj për Ty 
Jam bija Jote, 
Jam bijë e Shqipërisë
 Ohhh..Kosovë .... 
 E shtrenjëta e bukura e imja Kosovë. 

 Mbi letrën e bardhë po hedh vargje si nje lulekuqe ne lulezim... 
 Cdo pëllëmbë toke ujitur me gjak... 
Me lumenj lotë nenash motrash Kosove.
 Ah Kosova e dashura Kosovë,

 Sa lapidar e monumente u ngritën në krahërorin tënd 
Shpuar plumbash nëpër shekuj të lavdisë. 
 Sa të zhdukur që akoma nuk ua dijmë varret, 
 As gjurmët për be nuk ua shohim, 
Sa heronjë të rinisë tënde flijuan jetën
 Ahhh Kosova ime.... 
E bukura Kosovë. 
 Dhe unë po nisem të vij tek Ti 
Në Mitrovicë do ngre flamurin e lirisë 
Më pret? 
 Ja, po nisem Tek po vij .
Sot në gjirin tënd ke edhe një bij Shqipërie
 Krenare për Ty.... 
 O toka mëmë KOSOVE

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire