dimanche 21 avril 2013

BUQETË POETIKE NGA SEVEME FETIQI

Seveme Fetiqi
PESHA E FJALËS

Seveme FETIQI



Trëndafilat pa gjemba


Kur fëmiu
Faqen e nënës së vet
E puthë
Shporta e lumturisë
Mbushet me molla të kuqe

Buzët e afshta
Të dehura nga vena e dashurisë
Kur bashkohen
Qershijat dy nga dy
Na bëjnë me sy
Në veshë të vjerrura

Nëpër faqe
Lotë malli kur rrjedhin
Shuhet etja e Tokës
Ngjallet natyra
Zgjohen pulëbardhat

Kur i pijmë detërat me sy
Piqen kalaveshat e rrushit
Nëpër vreshta
Vjeshtat i ëmbëlsojnë

Kur gërshetat e vashës
Ledhatohen nga dora e djalit
Ndalen erërat të pushojnë
Në krahtë e fluturave

Dielli kur buzëqeshë e shikon
Me qerpikë dëshire e shprese
Aty bashkohen zemrat e ndarë

Nga lulet e zjarrta
Kur bleta nektarin thithë
Aty në cep të gjuhës
Lind vargu në pentagram
Të jetës

A do ta gjejë shtegun
Dashuria deri te unë?
Ku duhet të lulëzojnë
Trëndafilat pa gjemba?


Vendlindja ime




Vushtrrisë
1.

Vushtrria ime
Ti je stacioni im i parë
nga u nisa në jetë
në Ty vaji
për herë të parë mu dëgjua
në qerpikë më ra loti i parë
isha kalama su ndava kurre
nga ti duke qepur ylberin tend
ne flokte e mia

për herë të parë
buzëqesha te ti
në buzën time foshnjore
rrjedhi tërë aroma
e kopshteve tua
për herë të parë
shkela kalldermin tend
në hapin tim të parë
u zgjua dashuria
e pasosur për Ty

u dashurova këtu
për herë të parë
si hark ylberi pas shiut
u rrita deri në blerim
u zgjata si fije shelgjesh
të lumit Sitnicë
mbi syprinën e saj
duke fshehur në thellësi uji
puthjen e parë
kujtim të shenjtë
në një guacë
plot perla rinie

2.
Më kujtohet
zbathur kaloja
urën tënde të Gurit
e ajo enderronte lumin
e tharre nga shekujte

betohesha në pranverat e tua
plot behar
se do të bëhem lum
do ti laje me uje
plagët shekullore
ne vend te lumit tash
nen ure rrjedh malli im i pashuar

3.
Më kujtohet
Kur me përqafimin tim
E përthekoja Kalanë ne gjoks
E me lartësine e tij
E matsha rritën time
Dhe u bëja një gur i palëkundur
Ne kohe
Në burimin e saj laja
Fytyrën e fëmijërisë së lumtur


4.
Sa herë ëndërrova syhapur
rrëzë  Qyqavicës tënde
me një gur nën kokë
nën qiellin tënd
duke i numruar yjet e fatit
duke i dëgjuar legjendat
që kishin lënë gjurmë
në palcën e lisave
ku më ngjalleshin
imazhet e trimave të Drenicës

Ti je epiqendra ime
rreth së cilës
sillem dhe shkrihem
në vaje e gëzime

Fëmijtë e lagjes sime
festojnë tash kaq shumë
festa pa mua
e unë në verdhësi malli
gjethë i këputur
i fryrë nga stuhia
në të panjohurin vend

5.
Ti je stacioni im i fundit
ne vallen e fundit te jetes sime
ne flokun tim te bardhe
do te vallezojne vitet e humbura

une lodhur dhe mbeshtetur
ne bastonin tim
qe si busolle
ma tregon mesin e botes
do te zbres nga kurbeti

apo si epitaf ende i gjalle
i vuajtjes dhe mallit
duke e shkund nga qepalla
lotin tim të fundit
për Ty
duke u përqafuar
përmallshëm
Unë dhe Ti
Vushtrri

Stacioni im i parë
dhe i fundit
epiqendra ime
më e ngrohtë se Dielli



Endërrat


Fshehen gjykimet dhe paragjykimet
nën sqetullën e pagjumësisë
lodhja ende bartë
barrën e rëndë të ditës
në ëndërra të syqelta
ato vështirë e kanë
të prehen mbi jastekun e bardhë
sytë e lodhur
nën ballin prush të hirtë
gacullojnë nën errësirë

më fluturojnë ëndërrat brigjeve
ku detërat mi pluskojnë shqetësimet
aty më rri vetmia
furtunë e pushuar

unë me dorën time
mbledhi të gjitha komplimentet
në urnën time të verdhë
ku këngët e harruara të hirit
mi këndojnë tingujtë vetmitarë 
në pentagramin e vetkënaqësisë

si të eci mbi zallin
ende të ngrohtë nga dita
këmbëzbathur 
ku dielli ka lënë gjurmë
kur kjo pagjumësi 
që krijon ti pamëshirë
lënë gjurmë rrathësh nën sy
gëzohem,aqë gëzohem
kur mëngjesi me rrezet e diellit
mi kreh lëmueshëm
qerpiktë e lagur
ku një vesë gazmore 
për ditën e re shkëlqen


Zoti eshte me njerezor


Edhepse nuk më duhet

as nuk e dua

e ndjej


çdo dite e me shume

i afrohem rrugës së fundit 

sheshit të panjohur

nga të cilat ikje s’ka


as për qiell

as për parajsë

nuk flas me


në kujtime

 janë shndërruar

rrënjët e mia dhe fëmijëria


duke pjesëtuar veten

me të mirën dhe të keqen

e zeza dhe e bardha më ngatërrohen

më ngatërrohet

e sotmja me të djeshmen

dhe e ardhmja mbetet e panjohur


më josh të eci drejt saj

pa frikë dhe pa droje

se më takon

edhe pse i duhet

vetëm pleqërisë  sime


jeta më mësoi  shumë

dhe më bindi s’e e di

që s’di asgjë


të rinjtë ma dëftojnë

rrugën e lumturisë



çdo ditë e më shumë

Zotin e adhuroj

ndjej mall për të

dhe
pres ta takojë

diku

midis parajsës dhe ferrit 


edhe pse besoj

se gjithnjë e kam takuar

në gabimet e mia 

si domosdoshmëri

dhe shpëtim


ai është kudo

ai eshte me njerezor

se une qe jam dhe isha

ndërsa unë jam prapë aty 

ku kam filluar


P.S.Poezit janë marrë në faqën e FB te poetës Seveme Fetiqi.
Përgatiti Agim Drenica


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire